We can still play in the snow because we are still kids.

Skrivet 2012-01-11 Klockan 21:57:48

1 av 40 st jätte fina randoma bilder vi tog då vi låg i snön och kollade på stjärnorna

Tjeena! Efter skolan så skulle Pinja till mig för att jag skulle fixa några saker här hemma. Det 'fordon' vi åkte till Pinjas med var en pulka, haha! Hos Pinjas så drog vi till skogen för att åka pulka, har ett blå märke på smalbenet eftersom att jag landade med mitt smalben på en stor kvist. Jag Blev också upptäckt för att ha tagit en gänväg över en personlig åker då Pinja hade lämnat av mig en bit hemifrån, so funny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!