bara för att jag har ingenting att göra, blir galen!

Skrivet 2012-02-02 Klockan 21:15:48

Nämn något som gjorde dig glad igår: Då Van och min småkusin ville att jag skulle bära dem båda två, hihi ^^
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sovde!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Klottade i min anteckningsblock
Det sista du sa högt? Men jag laddar ner Star Wars!
Det senaste någon sa till dig: Stäng av filmin do laddar ner!
Vad har du druckit idag? Mjölk och vatten.
Vad var det senaste du åt? Mamas food; fisk och ris!
Vad var det senaste du köpte? Candy!
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll, kallt som in i h*lvete
Godaste glassmaken? Päron med toffee! och massor av andra smaker ofc!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo
Sover du tungt? OFC :D
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? har inget jobb, men om prao räknas som jobb så halv trivs jag väl :)
Favoritklädsel? hemma; pyjamas shorts med en mysig hoodie,  ute (skolan, stan, kopmis osv.); Jeans med en mysig hoodie elr en topp/sticka/långärmad
Favoritlåt just nu? Jag saknar dig
Vad ser du om du tittar till höger? Min penal, spegel, tavla och högtalare
Vad gör dig glad just nu? om jag får kolla på HIMYM!
Vad ska du göra härnäst? sova
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär, trött, irriterad.
Favoritgodis? allt
Kläder just nu? Pyjamas shorts och stor hoodie!
Sommarplaner? Sommarjobb, kanske åker en sväng till min barndomskompis i Helsingfors! :)
Hur många kuddar sover du med? 3, så shööne!
Morgon eller nattmänniska? både och skulle jag säga, men mer natt
Vad är viktigast för dig? Min familj & släkt och mina vänner förstås! 
Är du kittlig? nope, and i'm proud of it! ;)
Snarkar du? IDK :D
Stjärntecken? Vågen!
Äckligaste insekten? ALLA?!!
Stökigt el välstädat? välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, att aldrig vakna upp då jag sover, att få träffa julia!♥

och här kommer en till lista, just because:

Jag

Namn - Trang
Piercingar - öronen
Tatueringar - none, men vill ha!
Längd - 165 cm
Skostorlek - 38/39
Hårfärg - brunt
Är du kär i någon - maybe, idk..
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja och nej.
Tänker du på självmord - ofc....NOT!
Tycker andra att du är attraktiv - Det vet väl inte jag heller..
Dricker du - -
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du -  minns int
Vilken parfym använder du - brukar inte använda parfym, men den blåa adidas
Vad är du rädd för - Mörker, INSEKTER, läskiga gamla gubbar och massor av andra saker.
Gillar du att tvätta - beror på vad man tvättar och på vilken humör jag är på

 

Din första:
Operation: har aldrig opererat
Första piercingen: Öronen
Första priset: fotboll!
Första sporten du började med: Om gymnastik räknas, annars Fotboll♥
Första husdjuret: fiskar
Första semestern: vietnam
Första konserten: Anna Abreu

 

Just nu:
Äter du: Ingeting
Dricker du: O'boy
Ska du: sova
Lyssnar du på: ingenting
Väntar du på: att få det här gjort
Tittar du på: Dataskärmen
Har på du på dig: det har jag ju redan svarat på :p

 

Din framtid:
Barn: vill ha, men helst efter 25
Giftemål: jooo
Karriär: Ingen aning

Har du någonsin:

Kysst en främling: jo
Tappat bort glasögon/linser: har/använder inte
Brutit ett ben: nope
Rymt hemifrån: ne
Röntgats: ska imorgon :D
Gråtit när någon dött: Ja!

Ljugit för någon: det har väl alla :)
Varit i slagsmål: nee..
Blivit arresterad: ne som tur :D


Tror du på:

Gud: Något åt det hållet
Mirakel: Jag hoppas på mirakel.
Aliens: njaa, men det skulle vara ganska humor om de såg ut som gröna smala kroppar med jätte stora svara ögon :D
Magi: Ja!
Himlen: Ja *pekar upp mot det blå (som är svart nu eftersom det är kväll)
Tomten: nä, inte nu längre :(
Änglar: yeah, kind of.

 

Senaste:
Film du hyrde: hyr inte filmer... (a) men senast jag hyrde filmer var då jag var liten, då de fortfarande hyrde ut filmer, tider!
Film du köpte: köper inte filmer (a) men senaste... flyboys?
Låten du lyssnade på: There she goes - Taio cruz feat pitbull
Låten du hade på hjärnan: Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser -  från djungelboken ^^
personen du ringde: Mamma
program du tittade på: Gossip girl

person som du tänkte på: Van

 

Favorit:
Mat: Finns mycket gott.
Låt: ändras hela tiden (;
Sak att göra: titta på film/tv-serie, lsn på musik, spela fotboll, läsa etc.
Dryck: MJÖLK
Bil: Ferarri! (svart, röd elr gul!)

Antal: antal?
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte, va e dehär för frågor? :p
Personer från lågstadiet du har kontakt med: nästan alla från min gamla klass :)
Ärr du har på kroppen: många, från vattkoppor

 

Senaste: (finns det inte en 'senaste' redan?)
Tidning du läste: SOLO
Personen du fick mail av: we♥it
Personen du fick brev av: posten
Personen du fick sms av: 
Saken du köpte: godis!

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: praoat, hämtat Van från dagis, varit barnvakt åt Van, dansat med Van, lekt kurragömma med Van osv.
Var det kul: inte alltid, iaf inte att att spela död och Van sitter på ens ansikte...
Hur tidigt stiger du upp: till skolan 08:00-08:30 och till prao 08:30 :D och skolan börjar 08:45 och prao 09:00, CHILL!
Gillar du att slåss: Nej,
Vad ska du göra ikväll: Sova, läsa på finska prov.
Är du seriös: Inte alltid ;)
Var har du ont: I nacken!
Använder du hårspray: då det behövs
Kan du stå på händer: ne, men skulle vilja
Håkan Hellström eller The Ark: who?
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Jorå
Är du glad nu: nä, trött
Var du glad igår: Jaa, jag var på ganska bra humör igår.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja det gör ja säkert.
Stockholm är: vet inte.
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga, men om det låter bra? aldrig :D
Mer värt än guld: Familjen <3
Spaghetti eller makaroner: både och!
Ett land jag helst vill besöka: Oj finns många länder jag vill besöka men mest BRASILIN ♥
Påsar: whuat?
Ska bli skoj: att få sova!
Ska inte bli skoj: att vakna upp imorogon bitti
Sparar till: VIETNAM, BRASILIEN, MOPO!


har fått listorna från lissos blogg, det är kanske därför det är lite 'rosa aktig' färg som på bakrunden på det här inlägget.
GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!