ELECTRO POP brorsan vi kör!

Skrivet 2011-09-06 Klockan 19:37:52

(jag på promenad i söndags)
Men hallåå, som kanske alla har hört från Idol Audition igår, så borde alla ha hört Electro pop. Den nya Fest hos Mange kan jag lätt säga! :D Tibax till idag, helt normal skoldag, har fortfarande inte fått veta vem som har kommit med i skolfotbollslaget. Vi är ju ungefär 20 stycken som har anmälat oss, lite många faktiskt.. Hoppas vi får reda på det imorgon. Jag har läst på Samhällslära som vi ska ha prov på imorgon, och sedan har jag kollat lite igenom finska. Jobbigt, jag har dessutom kollat på "How i met your Mother" så himla bra!
Grattis till er som orkade läsa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!