Barnvakt hit och dit

Skrivet 2011-09-15 Klockan 17:37:10

HEJ, igår sovde jag hos Idas place, vi kollade på Shark Night & Piranha, ganska likadana filmer men Piranha har jag sett förut. Piranha are way better then Shark Night ;)
Vi övade på kartförhör också och de gick riktigt bra! ;) Måste göra om detta någongång, och ja, vi bakade chokladmuffins (som vi inte åt så mycke av) och amerikanska pannkakor, mums!
Idag har jag suttit barnvakt (som alltid efter skolan) åt min lillasyster och min mammas kusins barn (invecklat i know..). Nåja, ska fara och öva på matte prov som vi ska ha imorgon, kul.
dessa små småttingar är jag barnvakt åt, söta vah? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!