Stan igår

Skrivet 2011-10-09 Klockan 11:07:13

Tjena tjaba, igår var jag till stan för att vi skulle ordna klart med PRAO platserna för mig. Det blev Citymarket hela veckan, men det kommer ändå att bli kul. Vi har ju ännu en PRAO vecka i vinter/vår :)
Vi kollade också på olika mopeder åt mig men jag tyckte inte någon var så snygg, haha!
Sen på eftermiddagen kollade vi på olika datorer åt mig, jag ska få en dator som julklapp och födelsedagspresent, awesome! Ska ju också få vespo och moppekort, men det blir i vår åtminstone moppekortet :)

image description
jag och Van ^^ fotade på pappas IPhone :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!