Prao sökning

Skrivet 2011-10-03 Klockan 21:18:34

Idag efter skolan så åkte jag, Sophie och Ida till stan för att söka efter Prao-platser. I början så hittade vi inte riktigt någonting eller så var det fullt. Men sedan i slutet av dagen så hittade vi riktigt många, men vi får väl bara se vilka vi ska ta. För mig ligger det mellan Citymarket och Café de Paris, men jag tror jag ska dela på veckan så att jag är halva veckan på citymarket och andra halva av veckan på Café de Paris :) Ska fara och sova nu, är jätte trött! Jag köpte också en as nice ring på JC ;) visar den kanske senare om jag minns + bild på mitt hår, vsg julia :)
picture on me on subwaaay, tack för att ni orkade läsa och ni som inte orkade läsa, jag skulle inte hlr orka läsa det själv :D


Kommentarer
Postat av: sophie

Skrivet 2011-10-04 Klockan 14:58:36
do laa ingen bild på håri :P

URL: http://openyoureyesandread.blogg.se/

Postat av: Julia

Skrivet 2011-10-04 Klockan 15:26:02
dankee :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!