Yes, I'm still alive...

Skrivet 2011-11-22 Klockan 14:59:07

huurrra! Nämen hörrni, jag orkar bara inte blogga.. Inget tvång att jag måste blogga heller, eller hur? Men jag ska åtminstone försöka att blogga mera, men nu så bloggar jag bara om jag inte har någonting annat att göra (;
Iaf nu så ska jag börja kolla på säsong 1 på GG för att jag började kolla från säsong 3, för att första gången jag kollade GG så var det hos Sophie och de var på säsong 3 så då måste jag också kolla från 3:an.. haha, kul information i know :)
Jfr's bild (telefonkvlité), då vi var och såg på The breaking dawn! OOH, I WANT TO SEE IT AGAIN! :)
from the right : Julia, Ida, Jag, Sophie, Ina och Babbo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!