Optima!

Skrivet 2011-11-28 Klockan 22:36:19

Pinja's picture! ;)
Idag så var hela niorna till Optima dvs. en yrkesskola i Jakobstad. Det var riktigt intressant och jag skulle no konna börj där, men inget speciellt yrke intresserade mig så särskilt mycket. Tror nog att jag ändå kanske ska börja på Vörå Gymnasiet som jag hade tänkt sedan sjuan. Då vi var påväg hem så fick ica, jag och pinja en ganska så stor skrattattack, HAHA! så efter 'skolan' stack jag och ica till pinjas för att kolla på film, men det blev inte så mycket film tittande, mest massa 'krig' som vanligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!