I'M BACK!

Skrivet 2011-11-06 Klockan 19:06:03

Nu är jag tillbaka i kalla Finland från varma Vietnam, I miss Vietnam ♥
Jag har suttit 12 h i sträck på flygplanet, från Hanoi till Moskva och Moskva till Helsingfors. Då vi kom till Moska så måsta pappa och jag nästan typ springa för att hinna checka in i flygplanet till Helsingfors. Vi kom fram till Helsingfors 9 på kvällen där mamma väntade på oss, vi måsta sitt bilen 5-6 timmar till (jag sov då). På kvällen igår så for jag till Sophies för att träffa mina tjejjär ♥ Jag sovde över och i morse så följde ida, sophie och jag Julia P till tågstationen :(
Elefant berget som det kallas.
OBS!Jag orkar inte börja ladda upp bilder så jag ska laga en video till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!