Gossip Girl is my new drug

Skrivet 2011-11-15 Klockan 21:46:53

En till anledning varför jag inte har bloggat är att jag är så beroende av Gossip Girl ♥. Jag är nu på den nyaste säsongen dvs. säsong 5 och jag har bara ett kapitel till tills det är 'slut' (säsong är ju inte slut ännu jag är ju bara på kapitel 6, men det har inte kommit upp flera kapitel ännu..) Jag hoppas ni fattade det där, jag är ju inte världens bästa på att förklara.. Ska fara och ligga i min sköna säng och läsa en bok, har iaf sovmorgon imr, AWESOME!♥


SNYGG, ÅÅÅÅH, VISST JULIAA?! CHUUCK♥ (ED)

Mina 2 favoriter i serien, 4-ever together (fast de kanske inte är ihop i serien nåmer..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!