Gossip Girl är distraherande

Skrivet 2011-11-08 Klockan 21:43:53

Russian Airlines, Aeroflot.
Hej på er,imorgon har jag ett geografi prov och ett finska förhör. Jag har kanske läst 4 kapitel i geografi boken som kändes som 1 h men som sedan egentligen blev 2-3 h...? Det här går ju snabbt då jag kollar på GG också.
btw. Igår var jag till stan för att pappa ska köpa en ny telefon för att han har gett hans IPhone till min kusin i Vietnam, sad. Men till saken, i stan så hittade jag lite saker som blev en stickad tröja (H&M) och en bandeu (Ginatricot).
Ska försöka fara och läsa på geografin åtminstone ett helt varv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!