Real tears are not those that fall from your eyes and cover your face, but that fall from your heart and cover your soul ♥

Skrivet 2011-03-25 Klockan 21:36:37

I'm back peopleeeee :))) Hahaha, jag är ganska glad, jag absolut ingen anledning att vara glad. Det är säkert humörsvängningarna som bråkar ._. Eller så är det att jag bara ville blogga (;
Imorgon ska jag äntligen till stan och shoppa, det var så himla länge sedan jag gjorde det, (om man räknar bort Tuuri) kanske typ 1-2 månader sedan jag var i Vasa ;o hmpf


btw. Soppari & Hulla har varit här idag. (fjortis staajl, haha lyckat! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!