I brist på annat.

Skrivet 2011-03-03 Klockan 21:15:50

Är du:
Osäker: ibland kanske
Trött: ja
Intressant: beror på
Smart: hehe, nåjaa :D
Barnslig: skyldig
Liten: njaa
Lätt: beror på
Skoltrött: janå!
Rolig: ja ;)
Pratglad: alltid
Frågvis: kanske..
Hälsosam: jeu..
Attraktiv: hmm..?
Blyg: beror på vem jag är med
Lätt uttråkad: njaa
Vegetarian: nepp
Besatt: beror på vad
Pålitlig: jadå
Filosofisk: vaad'ä ?

Har du:
För många vänner: nee
Förföljelsemani: vaad'ä?
Tvångstankar: nee
Färgat hår: japp
Några piercings: nej
Egen dator: njaa..
Gjort bort dej rejält: jaja!
Bra självförtroende: nåjaa.. 
Kysst någon: jo
Sagt jag älskar dig till någon idag: räknas det om man har sagt det till mamma? :)
Varit kär: jag ÄR kär
Blivit kär på nätet: jo
Dumpat någon: jo
Stulit något: när jag var pytteliten (trodde att det var gratis..)
Gjort något olagligt: nee, tror inte det..?

Vem:
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: min lillasyster
Slog du sist: ingen
Kramade du senast: min lillasyster
Kysste du senast: ;)
Skrev du till senast: via sms eller nätet?
Vill du bli galet full med: -
Gjorde dig riktigt glad senast: Julia 
Fick du sms från senast: mamma
Ringde du senast: Julia
Ska du gifta dig med: -
Får dig att skratta: mina kompisar och familj :)

VEM:
Vem är i rummet med dig: ingen, är i köket
Vem tänker du på nu: you ♥
Vems hus var du senast i? min mosters
Vem önskar du att du var med nu? jaa.. ;)
Vem är din favorit släkting? -

VAR:
Var är din telefon: på köksbordet bredvid mig
Var är din mamma: i vardagsrummet
Var sover du: i min säng
Var handlar du mest: beror på var
Var fick du tag på tröjan du har på dig: Ginatricot


VAD:
Vad åt du senast: ris och kött
Vad drack du senast: mjölk
Vad är det för färg på dina byxor: blå (shorts)
Vad är den närmaste saken som är blå: mina shorts jag har på mig
Vad har du på fötterna: nothing
Vad är din favorit färg: väldigt väldigt väldigt ljus rosa och vit 
Vad gör du just nu: försöker att svara på alla frågot innan jag somnar av trötthet

VARFÖR:
Varför har du bilddagboken: har jag bilddagbok? ;o
Varför valde du ditt bilddagboknamn: -
Varför går vi i skola: för att bli uttråkade och smarta typ..
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? ingen aning
Varför är alla besatta av OC: kollar inte på det

NÄR:
När började du skolan? då jag var 7 som alla andra
När träffade du din bästis? i dagis
När är din födelsedag: 19 oktober
När gick du senast till ett köpcentrum: förra helgen
När köpte du senast nya byxor: ingen aning

När var du senast i skolan: förra veckan
hur många lampor har du i ditt rum? 2 eller 3
är det många som alltid läser din blogg på internet? jeu
gillar du dokumentärer? beror på vad det handlar om
längtar du till din nästa födelsedag? jees 
hur ser din matta ut? vit
är du sugen på något nu? jo
vilken är din favoritkaka? ingen aning
vad gör du just nu? svarar på alla dom här boring frågorna i brist på annat
vilken tid gick du upp idag? halv 11
har du sovit i din egen säng inatt? ja
har din mamma glasögon? nej
har du glasögon? nej, men tror snart att jag måste ha :s haha

tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner såväl? beror på vem

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? det känns skönt, men det sårar en
Har du svårt för att bli kär? jeu
När kramade du någon senast? en kille eller?
Är du singel? ja
Har du hånglat med någon? jo
av samma kön? haha, jo ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något riktigt dumt?
jo
Gjort något du verkligen ångrar? absolut
Varit nykter på nyårsafton? of course
Gjort nåt olagligt ? njee
Blivit polisanmäld? nepp
Fått din mamma att gråta? jo
Skämts över dina föräldrar? jo
Skämts över dig själv? nåjo
Tar du droger ? nej
Dricker du? beror på när
Vilka kläder sover du i? t-shirt och trosor

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? Julia
Fick dig gråta? julia, för att vi kollade på film omg! haha :D
Du delade cigg med? i'm not smoking

Du gick på bio med? pinjuska och icus :)
Skällde på dig? antagligen mami, heh


btw. vet inte varför texten är så liten, men ni måste tyvärr stå ut med det.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!