Solar utan mig

Skrivet 2011-06-05 Klockan 11:10:58

Nu ligger Julia och Sophie på Sophies gräsmatta och solar. Jag skulle också sola, men Sophie hade bara en madrass, så dom tog den. Inte spelar det väl så stor roll, jag är ändå ganska brun redan ;)

Igår sovde jag, julia (b) och Sophie i tält. Det var inte alls så kallt som vi trodde att det skulle vara, riktigt mysigt! Julia (p) var också där, men hon for tillbaka till Sophies hus på natten... haha

En topp som jag prövade i lördags på Ginatricot, yellow♥


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Skrivet 2011-06-05 Klockan 13:03:44
om du vill att din film ska vara med i dagens film så måste du tipsa om den i dagens dagens film inlägget. :)

URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Postat av: MyzaaN

Skrivet 2011-06-05 Klockan 18:14:56
Snyggt (Y) :D

URL: http://myzaan.spotlife.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!