Jag är tillbaka, antar jag...

Skrivet 2011-06-14 Klockan 12:37:17

Jag har tagit lite paus från att vara på datorn de senaste dagarna. Jag har varit alldeles för trött eller så har jag sovit. Men kort uppfattning vad jag har gjort:

TORSDAG: På kvällen åkte jag och julia till Sophies och sovde i husvagn. Ni kan inte gissa hur mycket vi skrattade, det hördes säkert ända till Vörå city (överreagerar..).

FREDAG: Sophie, jag och Julia + sophies mamma for till Seinäjoki, det var väl inte en av våra bästa stunder riktigt... Men resan hade sina goda stunder.

LÖRDAG: Sleep all day, nämen. Jag satt framför teven hela dagen, what a great saturday!

SÖNDAG: Satt framför teven hela dagen igen, men denhär gången var det faktiskt roligt, jag kollade på repris av Mtv Movie Awards 2011!

MÅNDAG: Sovde ända till klockan halv 2, kollade på film "Just go with it" med Hien, på kvälle for jag på bio med mina kusiner, det blev trots allt "Kung fu panda 2" thihi
Hoppas ni orkar läsa, jag skulle inte orka..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!