Intresserad att ta mopedkort?

Skrivet 2011-06-17 Klockan 13:50:39

Jag hade sagt förr att jag inte ville ta det, för att jag trodde att jag inte skulle få för föräldrarna och att det är lite onödigt när jag ändå bor i centrum. Men då jag tänker efter, ifall vi ska träna någonstans, fara till Sophie's t.ex. Då är det väl inte onödigt? Mamma sa till och med att jag fick ta det om jag ville, men nu då dom har höjt priset från 40-60 euro till 460 euro ;o omg! Och sedan priset på en moped också, okej nu blev dethär inlägget endast om moppekort, haha undrar om nån årkar läsa ens..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!