Town again...

Skrivet 2011-07-12 Klockan 22:15:02

Idag for jag till stan med släkten, min moster skulle köpa nå möbler så min familj följde med. Jag checkade in på H&M och hittade en t-shirt, på Ginatricot hittade jag ett par svarta shorts (!!) och på Jim&Jill 2 par jeans (fick 1 av lillasystern). Jätte nöjd, och jag köpte ingenting själv, det var inte meningen att någon av oss (familjen) skulle köpa någoting, vi skulle vänta tills helgen. (berättar i ett annat inlägg, blir för långt!)
tog någon random bild, kameran har slut på batteri, kunde inte fota vad jag köpte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!