Särkänniemi sucks

Skrivet 2011-07-17 Klockan 19:52:39

ärligt talat, det var skittråkit på Särkänniemi och nej det berodde inte på sällskapet (familjen)! Vädret var as dåligt (fast det var ganska kul att det haglade/spöregnade), det var kallt, åktraktionerna är gammla och långsamma (förutom tornado och half pipe), jag tycker tillochmed tornado går lite långsamt! Power Park är mycket mycket bättre kan jag säga! Efter särkänniemi for vi och åt till ett ställe som man kan beställa amerikans 'mat', när man var inne i restaurangen så kändes det som om man åt vid en vanlig butik i amerika, as coolt!
Grattis till er som orkade läsa! Jag skulle inte själv orka läsa allt..
är på min släktings dator, bilder kommer i ett skilt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!