trååkit..

Skrivet 2011-01-18 Klockan 14:04:00

Senaste:

Låt du hörde: deja vu - 3OH!3

Film du såg: Linas kvällsbok

Mat du åt: potatisgratäng

Kram: Julia P ;)

Puss: -

Känslan: hmm, glad

Resa: minns int

Glädje: ?

Dröm: hemsk

Person du träffade: Julia P

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: mamma

Gången du åt 7-eleven korv: ?

Gången du var utomhus: idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förrgår

Saken/Saker du köpte: subway smörgås?

Allmänt:

Ska bli skoj: hmm... kmr int på nå

Ska inte bli skoj att: få läxor

Sparar till: resor (t.ex. brasilien och sverige)

Pålägg som gäller: skinka

Önskar att jag var bättre på: ämnen i skolan

Dagens dryck: mjölk ♥

Vad saknar du: min hund... :(

Tre band/artister: 3OH!3, Flor rida & Bruno mars♥

Vad har du gjort idag: skolan

Brukar du svära mycket: nee

Hur tidigt stiger du upp: 8, haha

På helgerna: 12-2

Vad ska du göra ikväll: läsa på kemi

Hur många timmar sover du per natt: ca. 8-10

Vem är snyggast i världen: många ;)

Vad är det för veckodag: tisdaaag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: kokkolacup, födelsedagar och fick veta att jag ska få en lillasyster

Favoritplagg i garderoben just nu: tunikor (leggings)

Längd: 164 cm

Vikt: 51,1

Byter gärna garderob med: många! :D

Byxa eller kjol: byxor

Senast utlästa bok: Beautiful Dead - Arizonas Bok

Mitt rum kan beskrivas som: litet och babyrosa

Mig själv med tre ord (just nu): uttråkad, trött, längtsam (kan man säg så?)

Jag tränar: okeey

Jag ville bli när jag var liten: frisör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!