Off too schtaaaan :)

Skrivet 2011-01-08 Klockan 10:12:21

Ska nån gång snart fara till stan, beror på vilken tid min lillasyster far och sover.
Som sagt så var Sophie och Julia hit igår, först så typ var vi jag bara framför datorn hela tiden, men så började Julia och Sophie kolla på Streetdance.
Jag orkade inte kolla på den fastän jag är käär i den filmen, har sett den kanske .. hmm... 15 ggr? haha och jag menar allvar.
Sen därefter så kollade vi också på Step up 3. Sophie och jag fick en sån feelis att vi började dansa, haha vi började såklart dansa framför Omegle haha! Vi fotade tyvärr inte nå igår, hmm men Sophie har några foton tror jag, elr?

Grattis till er som orkade läsa allt! ;)


Kommentarer
Postat av: pinja

Skrivet 2011-01-08 Klockan 18:19:25
sv; aijaa, najs :D

URL: http://piinja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!