Stressig dag på stan

Skrivet 2011-12-20 Klockan 21:41:10

Hej på er, kom hem ung. åtta tiden från stan med Pinja. Jag har nu hittat alla julklappar som jag skulle köpa, jag är säker på att jag har spendera över 100 euo till julklappar, fml. Nämen, de e ju jul! (försöker vara positiv). Här kommer lite bilder från skoldagen då vi planerade vårt julfest program.
Ear cuff - 3.50 på Glitter
självlysande nagellack (Gul) - 3.95 på Seppälä! N-I-C-E!

Det var de enda sakerna som jag köpte till mig själv idag, jippie! Jag köper aldrig nå kläder nuförtiden, det känns som om ingenting faller mig i smaken.. weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!