Nu har jag ännu mera tråkigt för nu gör jag en lista till

Skrivet 2011-12-18 Klockan 16:42:14

Klädsel
Vad har du på dig idag:
jeans, vit topp och min norrvalla college
Vad använder du just nu för skor: är barfota
Favoritfärg på kläder: blå, turkos, vitt, nu när det är vinter brun och rött.

Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: mamma
Du delade en drink med: om du menar saft ist så är det min minsta lilla syster :D
Du gick på bio med: hmm.... min lilla syster på breaking dawn ♥
Du gick på stan med: släkten
Skällde på dig: Det måsta varit pappa. Han gör det alltid ;)

Senaste
Låt du hörde:
Bon Bon - Pitbull
Film du såg: Bad Boys 2
Mat du åt: Vietnamesisk mat.. :p
Kram: Våran familjevän
Puss: Van ^^
Fest: Solf
Känslan: "jag borde inte har druckit dendär saften"
Ilska: Måste dammsuga rummet
Resa: I höst (oktober) till VIETNAM♥
Glädje: Jag är för det mesta glad (när jag inte är sur...)
Dröm: en konstig en...
Boken du läste: Beautiful dead: Phoenixs bok
Personen du träffade: Våran familjevän
Personen du pratade i telefon med: Pinja
Personen du fick sms av: Pinja
Gången du åt en 7-eleven korv: 7-elev korv?
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte:
smycken

Om dig

Namn: Trang
Ålder: 15
Smeknamn: vill helst int bli kallad någonting annat
Syskon: 2 små systrar
Sysselsättning: Fotboll (int nu), datorn, O.C., bloggen, kompisar osv.
Bra egenskaper: kreativ, glad, snäll, omtänksam, hjälpsam, positiv jaa.. :D
Dåliga egenskaper: kanske blir lite sur över småsaker, kommer inte på nu just men no några till :D
Linje/klass: 9C
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Svart/Brun
Skostorlek: 38
Längd: 165 cm
Vart har du tänkt studera vidare: Öhm, jag vet inte riktigt, jag skulle vilja på gymnasiet här i Vörå men jag vill också gå på Inredare- och möbleringslinjen.. och kombi skulle jag ALDRIG kunna orka, tror jag ;)
Favorit färg: Vit, turkos (blå, grön aktigt), ljus rosa, svart, men typ alla färger :D

no life jag har lixom som gör sånahär listor, men kul är det ju :)


Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Skrivet 2011-12-18 Klockan 17:12:53
Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri ring :)

URL: http://fatmas.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!