get closer, get closer

Skrivet 2011-08-24 Klockan 21:42:10

Hej på er! Efter att jag klippte gräsmattan klart (var skit jobbigt, inte pågrund av värmen utan pågrund av att det var så tjockt gräs!) så for jag direkt in i duschen. Vi for och åt vid min moster och sen så åkte mamma, pappa och dom (min moster och min mosters man) någonstans, så det var bara jag och mina kusiner kvar i deras hus, vi (jag, hehe) kollade på "Fast & Furious 2 (heter egentligen: 2 fast 2 furious)" Skit bra/humor/spännande film! :) rekommenderar alla deras filmer!
nu blev jag sugen på våfflor! Våfflorna har Sophies pappa gjort åt oss att äta före Juthbacka :) LITE långt inlägg btw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!