Jazzuci (yy)

Skrivet 2010-12-22 Klockan 20:57:01

Idag efter skolavslutningen så for Julia och Jag till Sophies. Vi (jag & sophie) hoppade in i hennes Jazzuci och 'bubbelbadade' och sen gjorde vi någonting som vi inte kommer att ångra :D
Vi hoppade i snön och rullade och kastade massor av snö på varandra haha, det brände!
Sen hoppade vi snabbt in i badet igen och skrek av att det brände så mycket ^^ Sen så chillade vi bara och kollade på 'Sex and The city'.
+ att jag har glömt min telefon hos Sophie, buuhuu :(


ps.jag tror inte att jag vill sätta in några andra bilder, haha blir lite pinsamt (;


Kommentarer
Postat av: sophie

Skrivet 2010-12-22 Klockan 21:34:31
hehehehehehhe :DDD

URL: http://openyoureyesandread.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!