I'm without you babee

Skrivet 2010-12-06 Klockan 18:18:10

Om Helgen:
I fredags så chilla jag bara och typ längtaa till Solf, kollade på filmer som jag inte årkar berätta om. I lördags så var det dags för Solf då! Vi (jag ,pinja ,ica, diddi och emmi) hade förfest hos icaa, nå int var de ju jag som halvsåvd int :) sen for vi till Grillen och väntade på att taxin skulle komma.  Sen var vi mittiallt framme vid Solf, först var vi ute och typ frös ihjääl oss men sen for vi in i lokalen och typ hade 1% feelis, sen då man började få upp värman så kom 100% feelisen, elr hur pinjuskaa? :D Det var iaf en händelserik helg, måste komma fleer ;)

Grattis till dom som årkade läsa! :)



saker som jag köpte igår:

Armband
- Hm
Halsband - Ginatricot


Kommentarer
Postat av: pinja

Skrivet 2010-12-06 Klockan 18:21:40
vafö va all på nå 0-1% feelis? ja hadd feelis hela tideen ja:D utom igår på måronen..

ja lajkar grejena :)

URL: http://piinja.blogg.se/

Postat av: ica

Skrivet 2010-12-06 Klockan 20:44:56
sv; janå! :)



haha, pinjas komentar gillar ja :D

URL: http://justmeangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!