Dag 12

Skrivet 2010-12-18 Klockan 20:20:00

1: En nytagen bild av mig och 10 intressanta fakta om mig.

Dag 2: Meningen bakom mitt bloggnamn.

Dag 3: En bild på mig och mina vänner.
Dag 4: En vana jag önskar jag inte hade.
Dag 5: En bild på ett ställe jag besökt.
Dag 6: Vilken är min favorit superhjälte, och varför?
Dag 7: En bild på någon eller något som har det största inflytande på mig. (inflytande=påverkar)
Dag 8: Vilka är mina målsättningar en månad framåt, och varför?
Dag 9: Något jag är stolt över, som hänt under dom senaste dagarna?
Dag 10: Låtar jag lyssnar på när jag är; Glad, Ledsen, Uttråkad, Uppspelt och Arg.
Dag 11: En till bild på mig och mina vänner.
Dag 12: Varför började jag blogga?
Dag 13: En bild på mitt rum.
Dag 14: En bild på mig och min familj.
Dag 15: Dom första 10 låtarna som kommer upp på min Spotify när den är inställd på Shuffle.
Dag 16: En till bild på mig.
Dag 17: Någon jag skulle vilja byta liv med under en dag, och varför?
Dag 18: Mina planer, drömmar och mål i livet.
Dag 19: Smeknamn jag har och har haft, och varför.
Dag 20: Någon jag kan se en framtid med, i giftermål eller förhållande.
Varför, det är väl som alla andra. Det är för att mina vänner bloggade och sen ville jag pröva på det.
Jag började faktiskt blogga på min gamla blogg från 2009, men jag har tyvärr tagit bort den, synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!